Myslivecké, lovecké a rybářské potřeby, outdoor vybavení

verze pro tisk

Reklamační řád

  1. Při doručení objednaného zboží prostřednictvím České pošty je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou.
  2. Pokud zboží tyto vady vykazuje, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem (Česká pošta) zápis o škodě, nebo zboží ihned (v den převzetí) u České pošty reklamovat. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím ani přepravcem uznány.
  3. V případě přepravní škody uchovejte obal v němž je zboží přepravováno pro případnou fotodokumentaci.
  4. Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
  5. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.HFOshop.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.
  6. Oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na emailové adrese: info@hfoshop.cz Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno a příjmení kupujícího, adresu, telefon, rovněž e-mail (pokud existuje), číslo objednávky, podrobný popis závady i popis toho, jak k závadě došlo (jak vznikla).
  7. Aby mohla být reklamace úspěšně vyřízena, je nutné, aby kupující byl schopen předložit kopii faktury a odeslal ji spolu s reklamovaným zbožím prodejci.
  8. V případě, že zboží je třeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník (kupující) povinen buď zboží zabalit do originálního obalu nebo na vlastní náklad zajistit obal nový, a to takový, který vyhovuje nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
  9. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží, eventuelně opravou či vrácením zaplacené kupní ceny zboží. V případě reklamace zboží neposílejte na dobírku, ale pošlete ho jako pojištěný balíček, nebo pojištěnou doporučenou zásilku. Zboží poslané na dobírku nebude prodávajícím přijmuto.Pokud bude reklamace shledána jako neodůvodněná, bude zákazníkovi zboží odesláno na jeho náklady zpět.
  10. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody, které vyplývají z nesprávného užívání koupeného zboží, funkčních vlastností, stejně tak ani za škody způsobené vnějšími událostmi či chybnou manipulací. Na vady takovéhoto původu se nevztahuje ani poskytovaná záruka. Taktéž se nevztahuje záruka na zboží, které je dodáno zdarma.

Doporučujeme

HFOshop.cz Buck Gardner Okské nože

[Nahoru ↑]




Jsme partneři

Lovu Zdar s.r.o. HFO Consulting & Trading s.r.o. HFO Consulting & Trading s.r.o.